veel gestelde vragen

Advertentie plaatsen

> De website herkent mijn postcode niet

De postcode dient enkel als globale inschatting. Als de website jouw postcode niet herkent, pak dan een postcode in de buurt. Specifieke adres gegevens worden pas gedeeld na een overeenkomst.

> Hoe weet ik dat mijn aanvraag is binnengekomen?

Zorg ervoor dat eerst je account is geverifieerd. Dit doe je door op de link in de verificatie mail te klikken. Je advertentie staat op je profielpagina bij “mijn advertenties”. Met deze link kom je er snel: Mijn advertenties.

> Het lukt mij niet om een advertentie te plaatsen

Wat vervelend! Als hij vastloopt na de knop “ophaalverzoek plaatsen” kan het zijn dat je heel even moet wachten. Soms duurt het wat langer vanwege het uploaden van foto`s. Lukt het echt niet? Laat ons je helpen. Neem contact op

> Waarom ontvang ik geen verificatiemail?

Als je deze mail niet direct kan vinden staat deze meestal bij ongewenst of spam. Als je probeert in te loggen met je account krijg je de optie deze verificatiemail nog een keer te laten versturen.

Advertentie en biedingen

> Ik heb een bod geaccepteerd, wat nu?

De uitvoerder heeft een mail ontvangen dat zijn bod is goedgekeurd. Nog even geduld, zodra de uitvoerder ons de servicekosten heeft overgemaakt worden de contactgegevens uitgewisseld. Duurt het te lang? Laat het ons weten dan nemen wij contact op met de uitvoerder. Mijn vervoerder reageert niet

> Waarom werkt bod accepteren bij mij niet?

Sommige klanten ervaren helaas een storing met deze button. Tot op heden hebben we deze mysterie nog niet opgelost. Stuur ons welk bod je wilt accepteren, dan regelen wij de rest. Ik wil een bod accepteren

> Hoe kan ik mijn advertentie verwijderen?

Je advertentie is eenvoudig te verwijderen op je profielpagina bij “mijn advertenties”. Met deze link kom je er snel: Mijn advertenties

Account

> Wat als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Dit kan gebeuren. Je kan gemakkelijk een nieuw wachtwoord aanmaken: Wachtwoord vergeten

> Hoe verwijder ik mijn account?

We werken op dit moment aan een oplossing om deze zelf te kunnen verwijderen. Tot die tijd kan je ons een mailtje sturen met het verzoek. Hierna zullen wij alle gegevens verwijderen

Kosten

> Wat zijn de kosten voor het gebruik van afvalophalen.nl?

Als advertentie eigenaar betaal je geen kosten voor het gebruik van dit platform. Uitvoerders betalen ons een kleine 10% servicekosten na een geaccepteerd aanbod

> Wat kost het mij om afval op te laten halen?

De prijs is erg afhankelijk van de aanvraag. Grond is moeilijker af te voeren dan een bank. Om je toch een beetje te helpen hebben we uit berekening van voorgaande aanvragen onderstaande richtprijzen:
0-1m³ € 30-60,-
1-2m³ € 50-100,-
2-3m³ € 80-150,-
3-5m³ € 150-200,-
5-7m3 € 200-250,-
7-11m³ € 250-300,-

Je ontvangt (meerdere) aanbiedingen van uitvoerders.

> Hoe betaal ik de uitvoerder?

Dit regelen jullie onderling. Nadat de uitvoerder de opdracht bevestigd worden de contactgegevens uitgewisseld.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Robin helpt je graag verder!

Neem contact op